zondag 28 augustus 2011

Week 33 - Work in progress

Vorige weekend zo'n hoofdpijn dat ik niet zoveel heb kunnen doen helaas... Ook achter de pc een blog schrijven ging helaas niet lukken, dus vandaar een weekje Vlinder-rust.

Verder deze week wel veel gedaan maar nog niet zoveel resultaat wat ook al af is, veel Work in progress. En dat wil ik even met je delen. Nog een weekje en dan heb ik vakantie dus dan komen er veel dingen op de blog die dan wel af zijn! Nog even geduld voor het uiteindelijke resultaat.

Ik kan het niet laten, weer nieuwe poppies. Deze zijn wel voor een speciale bestelling maar ik ben blij dat ik weer een stapel kon breien. Een rustgevend werkje voor de tv!  
En daarna alles afgehecht en de restjes afgeknipt, vond het er zo vrolijk uitzien dat ik even een foto heb gemaakt:
Ook nog een bestelling voor een hartjesslinger en een poppie in roze en wit, kijk, ze zijn al geknipt de naam zit er al op. Nu nog aan elkaar stikken en vullen.

Ik had ook nog twee kleine cadeautjes nodig en ik had zelf even geen inspiratie. Aangezien ik een heleboel leuke linkjes in mn favorieten heb staan, kwam ik de tutorial van mme zsazsa. Ik heb er alleen enkele broches van gemaakt, leuke verpakking eromheen en het is gelijk een cadeautje!

Nog een weekje werken en dan twee weken vakantie, ik kijk er nu al naar uit. Er komen een boel nieuwe dingen aan!

Vlindergroetjes
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten