zondag 20 mei 2012

Cadeautjestijd

Deze keer een aantal cadeautjes die ik gemaakt heb de afgelopen periode en nog niet geblogt had.
Zoals deze leuke kussens voor mijn schoonzusje. Ze gaat verhuizen en het wordt helemaal wit in haar slaapkamer. Witte kussen dus met broderie-stof en een heleboel verschillende kantjes en bandjes.
En mn tante was jarig, ik heb een pot gekocht en hier een jasje omheen gehaakt. Maakt geld of een bon geven een stuk leuker!
En een vriendin van mij is bevallen van een schitterende zoon. Omdat ze wat verder weg woont, heb ik een vlaggenlijn opgehangen. Zijn zusje Jayna vond dat de vlaggen gelijk opgehangen moesten worden, een geslaagd cadeautje dus!







Verder met veel dingen tegelijk bezig die ik nog niet kan bloggen omdat het of niet af is of omdat het nog niet de wereld in mag... dus vandaar deze keer een paar foto's van producten die ik eerder gemaakt heb.

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten