zondag 8 juli 2012

Niet stilgezeten!

Tijdje geleden dat ik weer iets geblogd heb, maar zit niet stil in de tussentijd. Een van de dingen die ik gemaakt heb, is dit schattige jurkje voor mn achternichtje, Sanne.
Grijs met stipjes aan de bovenzijde en een rok van witte poplin met bruidtule.
Afgezet met een schattig ruitjesbandje met roosjes erop. Het is trouwens een jurkje uit de knippie (nr6 december/januari 2011 en dan model 6)
Kijk hier zie je de roosjes het nog beter en kun je zien dat ik het lintje met de hand vast heb moeten zetten.  Heb ook een superleuke foto van Sanne (met jurk) maar ben vergeten toestemming te vragen om m te bloggen dus misschien houd je die nog te goed!









Verder ben ik druk bezig want op donderdag 16 augustus sta ik op de braderie tijdens de feestweek in Rijnsburg. Ik heb er al zin in. Ga er samen met een vriendin staan (die nog geen website heeft) maar alle papieren zijn rond dus het is een feit. De webshop was alleen beetje leeg, dus bezig om de webshop aan te vullen! Maar superleuk nieuws en druk, druk, druk dus.

Ga nu even door mn foto's speuren en bewerken, misschien dus straks nog een blogje want ik heb echt niet stilgezeten!

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten