zondag 25 november 2012

Achternichtje en Achterneefje zijn jarig!

Eindelijk even tijd genomen om al mn foto's uit te zoeken en ik kwam deze nog tegen. In juni en juli waren mn achternichtje en achterneefje jarig. Beide werden ze 2 jaar.
Sanne kreeg een baby born en haar moeder wilde graag kleertjes voor de pop. Tja en als je dan weet welke kleertjes ze zelf heeft, is het wel leuk als de pop hetzelfde heeft!


Een rokje met een laagje tule erop, een superschattig biaisrandje en een strikje. En daarboven een wit shirtje en blauw vestje.
Ik heb ook nog een jurkje gemaakt, die lijkt op deze. Maar ik ben vergeten een foto te maken, dom dom dom! 
En mn achterneefje was ook jarig. Dat is toch een beetje lastiger maar ik had een tijdje geleden het patroon van Van Katoen besteld voor ondergoed. Nog een paar autootjes erbij (vinden kinderen toch leuker ;-)) en hij had een errug leuk cadeau al zeg ik t zelf!








Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten