zondag 23 december 2012

Nieuw: De colsjaal - Jij kunt er ook eentje winnen!


Gaaf he? deze colsjaals? Ik heb er al een boel gehaakt, waaronder deze vier.

Na ze voor familie en vrienden te hebben gemaakt, nu ook verkrijgbaar in de webshop... en lees vooral door want jij kunt er eentje winnen!
En elke kleurcombinatie wordt weer geweldig als ik bezig ben.


Gewoon lukraak een patroon, heb ik zin in rood, een rood randje dan weer groen en wil ik dan weer rood? Dan doe ik dat gewoon!

Kortom geen vast patroon. Het enige wat vast is, is het aantal bollen. Zodra die op zijn, is de col af!  
En ik vind ze echt heel erg gaaf, elke colsjaal is weer uniek.



En jij kunt ze nu ook bestellen! Ze zijn € 17.95 per stuk en de kleuren kun je zelf kiezen. Bestel de colsjaal op de site, ik stuur een foto terug van de bollen, en ben je akkoord? Dan begin ik met haken!
    
Geen zin om te wachten tot ik een sjaal voor je gehaakt heb? Like dan onze facebookpagina voor het einde van dit jaar en je maakt kans op deze supergave gehaakte colsjaal in zwart en neonroze!

Je hebt nog de tijd tot 31 december 0.00 uur, like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten