zondag 24 februari 2013

Granny squares

Oh wat ben ik toch een warhoofd! Heb ik zo'n gave granny square deken gemaakt voor een kinderbed, krijg ik een geweldige foto van het eindresultaat... vergeet ik m helemaal te bloggen!
  
Kijk dit is m van dichtbij. Het zijn 2 verschillende granny squares, eentje met rondjes en eentje met opliggende bloemen. De rand heb ik gehaakt met een steek die ik ook voor het bloemetje hebt gebruikt.
Kijk en hij komt uit dit boekje. Benieuwd wat ik ervan vind? Kijk op de pagina boeken voor een review!
En wil je ook zo'n leuke deken? Hij staat nu ook in de webshop! De dekens worden handgemaakt van 100% katoen en de prijzen zijn afhankelijk van de grootte.
babydekentje (6x6 granny's) € 49.95
peuterbed (7x12 granny's) € 114.95
kinderbed (7x15 granny's) € 149.95

Weer een nieuw product bij Vlinder.biz, te leuk toch?

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten