dinsdag 2 juli 2013

Muziekuiltje, luiermapje en een prototype

Een tijdje geleden heb ik (in opdracht) een muziekuiltje en een luiermapje voor Meike gemaakt.  Ik heb al eerder zo'n combi gemaakt en heb nog een stukje kunnen vinden om nog zo'n gaaf uiltje te maken! Een klein stukje over om een hartje op het luiermapje te maken en het geheel past helemaal bij elkaar.
En de dochter van een goede vriendin was jarig. Ik heb een schrifthoesje gemaakt. Maar dit is een prototype...
Ik heb nl. ook ruimte gelaten voor de kleurpotloden. Handig voor in de tas bij mamma, altijd iets bij de hand om mee te spelen! Ik vind hem wel erg leuk geworden maar heb nog wat aanpassingen in mn hoofd. Hij komt dus over een tijdje, in vernieuwde uitgave, in de webshop!







Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten