dinsdag 5 november 2013

Bruiloft in Zwitserland

Oh wat loop ik toch achter met mijn blogjes... Bij deze in ieder geval 1 update! 

In augustus had ik een bruiloft in Zwitserland, heerlijk ff een lang weekend weg. En voor het bruidspaar heb ik de versiering gemaakt. Het is daar nl. allemaal anders en dat is daar lastig te krijgen. Natuurlijk wil ik dat. Alleen maar leuk. 


 Zo maakte ik feestkransen. Leuk voor geboortes en voor verjaardagen maar dus ook voor een bruiloft, zoals deze met gehaakte hartjes. 
 En met vogeltjes. Deze vogeltjes hebben een sluier en een hoedje maar ik heb er in totaal meer dan 40 gemaakt. Het was wel even een prutswerkje maar wat waren ze leuk! 
 Ook nog een rugzakje gemaakt voor het kleine nichtje. Zij kreeg dit rugzakje, gevuld met kleurtjes en speelgoed, tijdens de ceremonie. 
 Kijk hier hangt hij op locatie, op de deur. Zo wist iedereen waar het was. 
 En voor het raam, bij het water. Want wat een mooie locatie was het zeg! Aan het water. Helaas viel het water ook met bakken uit de hemel maar zoals ze hier zeggen: 'regen op je bruiloft is een vruchtbaar huwelijk' ;-) 
 Hier zie je de ruimte nog beter. Om de palen tule strikken met roze ballonnen. En op tafel liggen de losse vogeltjes samen met (nep) diamanten. Het zag er echt supermooi uit. 

En na de bruiloft bleek dat er nog maar 6 vogeltjes over waren... blijkbaar zijn ze uitgevlogen naar diverse landen want er waren nogal wat internationale gasten! 





Ook hebben de cermoniemeester, de bruid en ik nog hartjes geknutseld van papier. En deze heb ik van een andere site gehaald en het papier komt van de action. Eigenlijk zouden we ze buiten aan de bomen hangen, maar dat viel letterlijk in het water. Maar aan de trap zag het er ook geweldig uit! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten