vrijdag 22 mei 2015

Mats!


Kleine Mats is intussen alweer 1 jaar geworden... moet je nagaan hoe lang ik deze foto's vergeten ben te plaatsen! Maar omdat ik de producten zo leuk vind en de de kleurtjes zo gezellig post ik ze gewoon toch nog! Ik heb een speciale slinger voor Mats geborduurd (binnenkort ook verkrijgbaar in de webshop). 

. De mamma van Mats is een goede vriendin van mij en is zelf ook heel handig op de naaimachine. Ze had behang met vogeltjes uitgezocht en wilde deze graag terug laten komen op het lakentje. Dus borduurpatroon gezocht en een datum waarop we gezellig samen aan de slag gingen. En uiteraard even het resultaat van het lakentje in de wieg (waar hij intussen al niet meer inpast :-D) 

En zonder dat ze het wist heb ik ook nog een boxzak gemaakt met deze leuke vogeltjes. Hij kan aan de box maar ook heel gaaf aan het ledikantje gehangen worden en er past een boel troep in! handig toch? 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten