woensdag 10 juni 2015

Gehaakte dekentjes



Soms gaat een opdracht niet van zelf. Mevrouw wilde graag het regenboogdekentje maar wilde graag nog een dekentje voor het lieve meisje wat nog in haar buik zat. Maar welke kleurtjes? En welk patroon? Ik heb diverse voorstellen gedaan en mevrouw heeft zelf ook gezocht op internet en uiteindelijk kwam ze zelf met dit leuke dekentje in deze mooie kleurtjes roze, rood, wit en koraal. 

Het is dus niet mijn eigen ontwerp, maar ik kan de link niet meer vinden van wie hij wel is... Dus als je het weet, mail me dan zet ik dat er uiteraard bij! Niets vervelenders dan de eer van iemand anders pikken toch? Normaal maak ik ook nooit iets precies hetzelfde als iemand anders. Je kunt zelf genoeg aanpassen qua kleuren of een net iets anders steekje, dus waarom dan iemand anders idee? In dit geval wilde mevrouw het heel erg graag en heb ik aan haar wens voldaan. Voor een keertje moet het kunnen toch? Ik vind het een erg mooi dekentje geworden met hele mooie kleurtjes. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten