donderdag 1 oktober 2015

Twee mooie meisjes geboren


Er waren twee mooie dames geboren en de klant wilde graag voor beide dezelfde kleursamenstelling. Omdat ik het dan wel weer een uitdaging vind, dacht ik: laat ik dezelfde stoffen gebruiken maar ze toch een totaal ander uiterlijk geven. Nou volgens mij is dat wel gelukt!



De muziekuiltjes; dezelfde stofjes maar toch helemaal anders



En de luiermapjes; hier moest ik nog even goed nadenken want de naam Dieuwertje is te lang om letter voor letter te borduren dus heb er uiteindelijk een hartje van gemaakt en daar de naam in geborduurd. Ik vind het een erg leuk resultaat! 




Nu mag de klant nog kiezen welk uiltje bij welk luiermapje hoort... Ik heb het voor de foto op deze manier gelegd maar natuurlijk kun je ook nog wisselen. Ben wel benieuwd wat het geworden is eigenlijk :-D 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten