vrijdag 26 mei 2017

Ah oo

Ah oo... mn laatste blog was in oktober 2016... dat betekent dat ik gewoon bijna een jaar niets hier gepost heb. Niet mn bedoeling maar zo loopt het soms. Was op mn werk druk (ook nog wennen aan de nieuwe baan) en ik had ook veel bestellingen. Dus de wil was er wel maar andere dingen vind ik soms gewoon belangrijker dan bloggen :-( Maar op Instagram ben ik wel actief dus mocht je nieuwsgierig zijn kun je me hier volgen!

En ik vind het dan wel leuk om het contrast op te zoeken in deze eerste blog van 2017 want ik maakte eind eind vorig jaar een lekker warm woonkleed. Een kant van zachte jogging en de andere kant een grovere zachte borg. Superzacht en lekker warm voor de winter. Moet er nu niet aan denken trouwens ;-) 

Ik heb ook nog een dekentje voor een ledikant mogen maken. Wafelbadstof in heel zacht roze met een mooi wit gefestonneerd randje. 
Ook nog veel andere dingen mogen maken, zoals een stoelkroon voor een kleuterklas. Ik heb hem gemaakt van dik vilt zodat je hem zo over de leuning van een stoeltje kan doen. De ene kant in blauw en de andere kant in roze. Ik denk dat de kleutertjes zich wel jarig voelen met zo'n mooie stoel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten