zondag 19 juni 2011

Week 23: De eerste blog

Mn eerste blog, wat wil ik hier nu mee? Eigenlijk gewoon inzicht geven in wat ik doe voor mijn eigen webwinkel: Vlinder.biz.  Welke zaken komen voorbij? Welke projectjes ben ik mee bezig?

Andere blogs inspireren mij en ik hoop dat ik ook anderen kan inspireren om creatief bezig te zijn, want wat mij betreft: iedereen kan creatief bezig zijn!
Een lang weekendje want het is pinksterweekend. Een goed weekend om dus heeeeel veel te doen. Bestellingen en projectjes die al langer liggen afmaken. 
Een slinger speciaal voor Yenthe. Yenthe had een geweldig geboortekaartje waar deze vilten slinger ook op geinspireerd is. 
Vlak voor het weekend kreeg ik een mail van een klant die graag een muziekuitlje in oilily stijl wilde bestellen, maar het kindje kwam al over twee weken! Spoedklusje dus maar hij was het zeker waard met al die kleurtjes. Vrolijkheid op een regenachtige dag!
De pappa van Mylène vindt de gehaakte dekentjes van Vlinder.biz geweldig en wilde graag nog een dekentje bestellen. Bij deze met de actie voor een gratis bijpassende poppie.
Via  mijn dagelijkse baan kwam het verzoek of ik ook in opdracht dingen kon maken. Maar natuurlijk! Voor een bruiloft een ringkussentje, een speenkoord voor het zoontje van het bruidspaar en een hoes voor het (nu niet meer zo saaie) gastenboek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten