donderdag 29 juni 2017

Kinderkleding

Soms, heel soms maak ik ook kleding voor kleintjes. Er is alleen zoveel leuks te koop en voor zo weinig dat ik me er nog niet zo in verdiept heb. Vind het wel een uitdaging dus wie weet wat er nog komt! 
Maar vorig jaar zag ik een paneel van Bambiblauw die ik echt niet kon weerstaan... Ik heet nl. wolf van mn achternaam en ik vond het echt een klein wolfje. Dus heb ik er tijd voor gemaakt op mn naailes (waar ik voornamelijk naartoe ga zodat ik nog eens iets voor mezelf maak...) om een super gaaf jasje te maken voor mn kleine neefje. Het patroon komt uit een La Maison Victor (super leuk blad trouwens!). 


En oh wat ben ik verliefd! Gelukkig vond mijn neef hem ook leuk en hij heeft hij hem al veel aan gehad. Van het restant heb ik nog een jurkje gemaakt voor zijn zusje

En toen had ik vakantie en vond ik het wel erg leuk om nog iets voor hen te maken. Konden ze lekker mee ravotten op vakantie. Ik zeg: geslaagd als tante ;-) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten