donderdag 13 juli 2017

Vriendinnetjes in buitenland

Een lief vriendinnetje van mij woont in buitenland en is bevallen. Natuurlijk sturen we dan leuke cadeautjes op! Zowel voor de baby als voor de grote zus. 

Zo kregen ze beide een knuffel uit het boekje betoverende amigurumiknuffels. Dat boekje is zo leuk! Ik zou alle popjes daaruit wel willen maken. Deze keer heb ik gekozen voor de beer en voor de libelle. 

De hele familie is fan van teckels, toen ik dus deze stof tegenkwam was gelijk duidelijk dat ik hier iets van ging maken! Ik heb gekozen om voor beide meisjes een kussen te maken. Gecombineerd met een effen roze stof en hun namen erop. Zo kunnen ze ook geen ruzie krijgen. 





Voor de kleine ook nog wat broekjes en een shirtje van de hema gepimpt. Haar moeder vindt deze broekjes zo fijn dat ze er graag meerdere wilde. En als ik dan toch een cadeautje moet verzinnen, dan maak ik er gelijk een paar om mee te sturen. 
Ook een luiermapje gemaakt van het leuke stofje met de teckels. Altijd handig zo'n mapje, je hoeft niet altijd je hele luiertas mee te nemen. Ga je even weg, neem je deze gewoon mee. 



Ook nog een slabbetje omdat ik dit stofje net had gekocht en mn handen jeukten om er iets mee te maken :-) 


Alles netjes ingepakt en naar de post gebracht. Het is aangekomen in Zwitserland en de grote zus was helemaal onder de indruk want er kwam een 'reuzepakket'. Ze wilde eigenlijk alles zelf houden maar vooruit omdat babyzus ook lief was, mocht Louva ook een paar cadeautjes. hihi! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten