zondag 19 juni 2011

Week 24: Vaderdag!

Dit weekend druk, druk, druk. 3 barbecues (niet normaal natuurlijk) en t weer zit ook niet echt mee... Gelukkig wel tijd gehad om met Vlinder.biz bezig te zijn.
Eerst maar begonnen om een paar bestellingen in te pakken. Ze worden dit weekend opgehaald of op de post gedaan dus dan heb ik dat vast gedaan! 

Van de week heb ik ook al mn 'projectjes' eens uitgezocht en netjes per project in een mapje gedaan. Zo heb ik een beter overzicht van wat er ligt. Zo heb ik ook al een paar weken uitgeknipte patroontjes voor poppenkleertjes liggen.  
Toch maar eens afmaken want die kleurtjes maken me toch wel vrolijk!
De eerste stukken al aan elkaar, een zakje op de voorkant. Een capuchon aan elkaar...
Kijk: Hij is bijna af, alleen nog knoopjes!  
Wat is ie leuk he? Gelijk ook maar even in mn webwinkel gezet, kan hij gelijk verkocht worden. Ik heb ook een blauwe versie gemaakt trouwens in spijkerlook, superstoer en leuk voor de stoere dametjes.

Oh en het is vaderdag vandaag, tot straks pap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten