donderdag 30 juni 2011

Week 25: internetcrash en wol en stof en nog meer wol

Ik was helemaal van plan om een blog te schrijven afgelopen weekend, maar mijn computer (lees internetverbinding) wil niet meewerken. Nu dus even via een andere pc en dit weekend naar de winkel om het probleem voor eens en altijd op te gaan lossen!

Maar wel veel gedaan, kijk maar:  
De vlaggenlijnen in de webwinkel zijn bijna op dus tijd voor een paar nieuwe. Ik heb ze alvast geknipt dan kunnen ze volgend weekend gestikt en aan een lijntje. De letters worden er dan pas opgemaakt als ze besteld worden! Uiteraard maak ik ze ook speciaal op bestelling in kleuren naar keuze maar ik merk dat het toch wel handig is als er al een paar 'gemaakt' zijn.
Ik heb ook nog gebreid. Vorige week al een boel nieuwe poppies in de webwinkel gezet maar ik vind het zo'n heerlijk klusje voor de tv dat ik er toch nog een paar gebreid heb. Hier een kleine selectie.
En ik ben ook nog met een projectje bezig voor in september. Hier zie je een stukje daarvan: gehaakte vlaggetjes. Het is maar een stukje van het uiteindelijke project maar ik vind het toch leuk om ze even te delen, dus bij deze.
Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten