zondag 18 september 2011

Week 37 - Vakantie

Ik had vorige week beloofd nog even foto's te maken van een aantal dingen die ik gemaakt had, hier nog op een hoopje...



Een corsage voor mezelf... met de 30 er op natuurlijk...  
Een combi-slinger met Hiep Hiep Hoera erop en de vlaggetjes zijn een mix van stof, vilt, kant en gehaakt! Een projectje waar ik wel even mee bezig ben geweest... maar zo'n leuk eindresultaat en zoals bijna altijd: in het echt nog leuker!  
En natuurlijk ook stoffen slingers, deze is wel heel erg lang en bestaat uit meer dan 40 vlaggetjes!
Verder deze week ook weer verder gegaan met een projectje voor meisjes en jongens. De hartjes voor de meisjes en de sterren voor de jongens. Helemaal in dezelfde stijl en kleuren! Hier alvast een paar proefjes.




Ook kreeg ik een opdracht om een klamboe te restylen. Het kamertje was eerst met beige en wit en nu voor (het nieuwe kindje) is er ook nog grijs aan toegevoegd. Het domme alleen is... ik heb alleen de before foto genomen... het resultaat ben ik vergeten op de foto te zetten en hij is al terug naar de klant dus helaas... geen after foto. Ik zal voortaan wat beter opletten.


Tot volgende week!
Vlindergroetjes,
Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten