zondag 2 oktober 2011

Week 39 Bestellingen en cadeautjes

Laten we beginnen met iets vrolijks! Een vriendin van mij gaf een feestje op een strandtent (heel vervelend met dit weer) en is zwanger van een meisje. Ze is zelf ook heeeeel creatief maar vond het toch wel leuk om iets te geven wat zelfgemaakt is en in haar stijl was. Nu wist ik dat ze een schattig stofje met kaboutertjes had gekocht... tja die heb ik dus ook gekocht en er deze slinger van gemaakt! Gaaf he?

Haar werk kun je trouwens ook bekijken:
www.vankaartjestotkiekjes.nl. Super leuke kaartjes en foto's die zij speciaal voor jou maakt. Echt service op maat!
Ik kreeg ook een aanvraag om 4 hoezen te maken voor schoolmappen. Ze had de hoezen voor schriften gezien en de kinderen hebben op school allemaal een eigen map. Maar onderscheid is nogal lastig met zoveel kinderen in de klas. Dus 4 speciaal gemaakte hoezen op maat voor 2 kleine vriendinnetjes met bloemen, vogeltjes en natuurlijk roze... en voor 2 kleine vriendjes in voetbalstemming, rood, wit, blauw en oranje! Bestel nu ook zo'n schoolmaphoes die speciaal voor jou gemaakt wordt voor € 17.95






Ook nog een vlaggenlijn gemaakt, extra vrolijk door de sterren die ertussen hangen met kleine belletjes. Net iets extra's voor een nieuwe kleine kanjer!
Vanaf nu ook extra opties te bestellen bij uw stoffen slinger:
De naam
De naam kunt u gratis op de stoffen slinger laten maken, maar wilt u deze ook op de andere zijde zodat de vlaggenlijn dubbelzijdig bruikbaar is? Kies voor de optie dubbelzijdig gebruiken voor slechts € 3.95
Hartjes en sterren
Ook deze vrolijke sterren kunt u toe laten voegen aan uw slinger. De optie is voor 2 sterren of hartjes met kralen, belletjes en lintjes voor € 6.90 extra. Uiteraard geheel in stijl met uw slinger!


Ik ben ook bezig met een rokje voor een klein vriendinnetje die bijna jarig is. De rode onderrok van tule is al klaar. Nu nog de bovenrok. Het stofje (babyrib met een prachtig patroontje) ligt al geknipt klaart, nog locken, vastnaaien en het elastiek erin en ze heeft een prachtige verjaardagsrok!

En als laatste mijn nieuwe trots! Ik heb er even op moeten wachten voor hij binnen was en toen kwam de postbode toen ik niet thuis was... moest ik nog een dag extra wachten! Maar het was het wachten zeker waard. Het boek is echt een aanrader, het is door het vrolijke kleurgebruik en de mooie foto's echt een inspiratiebron. Ik ga er dan ook zeker nog projectjes uit maken voor mn kleine vriendjes en vriendinnetjes.
Oh en door familieomstandigheden heb je een weekje langer op deze blog moeten wachten, excuses! Maar deze keer dus een beetje meer dan gebruikelijk ;-)

Groetjes en tot volgende week?
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten