maandag 24 oktober 2011

Week 42 Eline's Winterhuis

Dit weekend ben ik naar Antwerpen geweest... errug leuk! Veel gewandeld (geshopt) maar dit weekend ook nog even tijd gevonden om de projectjes uit Eline's Winterhuis te maken.

Vorige week was ik al begonnen. Ik begin bij de foto's van de tas...

En de hangertjes van stof en vilt met kralenhangertjes. Ik moet nog even op zoek naar takken voor in de vaas zodat ik ze op kan hangen en dan staan ze in Holland Stoffenhuis. Daar hebben ze alle drie de nieuwe stofpanelen van Eline's Winterhuis en verkopen ze ook het boek. Een aanrader voor de komende donkere dagen!
In het boek staat ook nog een voorbeeld met een stuk gepunnikt katoen... tja dat kan wel in de auto als je onderweg bent naar Antwerpen dus daar ben ik alvast aan begonnen!









Dit voor deze week, volgende week weer nieuwe vlinder-belevenissen!

Vlinder-groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten