zondag 30 oktober 2011

Week 44 Kinderworkshop

Dit weekend een boel spoedopdrachten! Ook een hele leuke, namelijk een kinderworkshop bij de Rabobank.

Zij houden elk jaar een ledenmiddag voor de leden met hun partner en kinderen. De kinderen konden koken, suikerspinnen eten, er stond een luchtkasteel en ze konden knutselen.

Dit doe ik niet zo vaak, maar ik vind het wel errug leuk. Dus ik had er veel zin in!
Op een supermooie locatie, boerderij Langerlust, kreeg ik een plekje in de serre. Heel erg leuk aangekleed met kleurige stoelen en een limonadefontijn!
De kinderen konden gewone kleurplaten inkleuren, maar ook huisjes kleuren en in elkaar zetten. Ook hangers van strijkkralen konden gemaakt worden.
Ook knutselen met karton was mogelijk, zoals deze leuke slingers! Met kerstpapier of gezellig papier om je eigen naamslinger te maken.

Ook had ik nog een spoedopdracht. De mamma van Levi wilde graag een slinger die ik al eerder gemaakt had, in rood, wit, blauw en aqua. Gelukkig had ik de stofjes nog op voorraad en kon ik aan het verzoek voldoen. Hij was nog net op tijd voor zijn verjaardag!








Vlinder-groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten