zondag 6 november 2011

Week 45 Productief weekendje!


Yeah, weer eens tijd gevonden om nieuwe uiltjes te maken! Ik heb lekker even door mn stoffenverzameling gezocht en het is oranje geworden!
 Oranje stipje met oranje ruitje...
en een oranje ruitje met een bloemetje, leuk toch? Ik heb al iemand op het oog die deze volgens mij geweldig vindt dus nog even kiezen welke ik in mn shop ga zetten en welke ik weg ga geven. 
Oh en ik ga deze week de kerstetalage van Holland Stoffenhuis doen. De hangertjes, slinger en tafelloper liggen klaar.
Oh en ik heb deze vazen gemaakt. Ze lijken alleen beetje klein op deze foto maar zijn in het echt iets van 25 cm hoog. Ik heb lange stukken gepunnikt (ja met zo'n mooie rode paddestoel) en die rond de vazen gelijmd. Het idee komt uit het boek van Eline's Winterhuis, gaaf effect toch? De bloemen zijn trouwens gemaakt met een flowerloom, een aanrader! Superleuk effect geven die bloemen van wol.
En als laatste nog even de slinger van Owen. Die verdient nl. een beetje extra aandacht. Een vriendin van mij had mn slingers gezien en wilde ook zo'n gave slinger voor haar neefje maken. Het koste meer tijd dan we hadden gedacht.... maar het resultaat is toch echt geweldig? Zo'n vrolijke slinger in aqua, lime en wit.
Ik heb nog meer gedaan dit weekend. Het was een erg productief weekend! Maar dit zijn cadeautjes en de gelukkigen hebben het nog niet gekregen. Dus dat houden jullie nog even tegoed van mij.  

Tot volgende week!
Vlinder-groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten