zondag 13 november 2011

Week 45 Grijs, grijs en nog een keer grijs!

Deze week eigenlijk een thema die rekening houdt met het weer: Grijs! Maar met stofjes maak je er natuurlijk een gezellige grijze kleur van. Combineren met roze en paars voor een vrolijk effect en met aqua voor een stoer effect.

Beginnend met deze leuke sterrenslinger voor Jayden, stoer geworden toch?

En bij deze ook een cadeautje wat ik kan delen want mn vriendin heeft het al gekregen. Ze heeft twee supermooie dochters en een grote luiertas, maar even weg zonder die grote, zware tas is toch ook leuk? Dus een kleine tas en een luiermapje voor een paar luiers en doekjes zodat je wel de billen kunt verschonen als het nodig is!
Even een close-up van het luiermapje, heb er nl. een stoere sluiting op gemaakt. Nieuw probeerseltje maar, naar mijn mening, erg geslaagd.

En dan nog 4 kleine vriendjes: muziekuiltjes. Ik had een bestelling voor een uiltje met grijs en paars en dit was de keuze... maar eigenwijs als ik ben, heb ik nog eentje gemaakt met grijs en paars...




... en dit is hem geworden! En toen ik degene liet kiezen, werd het toch deze dusse: het uiltje hierboven zoekt nog een vriendje!








Ook dit schattige muziekuiltje met roze en grijs zoekt nog een vriendinnetje. Je kunt deze uiltjes bestellen in mn webshop.








Dit uiltje had ik even op mn Facebook gedeeld met mn vrienden en vriendinnen en is dus gelijk verkocht! Toevallig dat een vriendin zocht naar een cadeautje in wit en grijs en dat ik deze gemaakt heb.

En dan vergeet ik het nog... ik heb van de week een deel van de etalage van Holland Stoffenhuis in kerststemming gebracht! Zo leuk om te zien dat je werk in een etalage hangt. Alleen ben ik helemaal vergeten een foto te maken dus die houden jullie nog te goed. 

Tot volgende week!
Vlinder-groetjes, 
Ilse 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten