zondag 27 november 2011

Week 47 Voor de kleintjes

Ik had weer eens zin om te breien en deze keer geen poppies, maar baby-mutsen! Hoe vind je deze jongens versie? Nu te koop in mijn webwinkel.
Liever eentje voor een meisje? Deze met roze, wit en pistache is een aanrader, vrolijk in de grijze winter.
En dan nog een projectje wat er al een tijdje ligt, maar wat nog niet af was.
Poppenjurkjes. Ik wilde eigenlijk 1 grijze met bloemetjes en de andere met roze maken, maar toen ik alles geknipt had, vond ik een mix eigenlijk leuker.
Een grijze met roze accenten... (en schattige gehaakte bloemetjes in bijpassende kleurtjes)
En een roze met grijze accenten. Deze is trouwens nu te koop in mijn webwinkel! 
En als laatste had ik nog een ideetje waarvoor ik een heleboel kleine bloemetjes nodig had. Benieuwd wat ik ermee ga maken? Lees het in mijn blog van volgende week!









Vlinder-groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten