zondag 4 december 2011

Week 48 Sneakpeaks

Dit weekend veel gedaan maar kan niet alles laten zien want dan is de verrassing voor de ontvanger eraf... Maar ik kan wel wat sneakpeaks laten zien van mn volgende project. Zoals deze letters... 

En deze sneakpeak van een erg leuk projectje... En deze keer in jongenskleuren, ook weleens leuk voor de verandering ;-)
Dan had ik vorige week deze bloemetjes laten zien toch? Maar wat heb ik nou gedaan met al deze leuke bloemetjes?
Nou ik heb een t-shirtje gepimp! Had ik opeens in mn hoofd en dan moet ik het natuurlijk ook uitvoeren. Ik heb ze gewoon met garen vastgemaakt waardoor het shirtje ook gewoon in de was kan. Leuk cadeautje wel toch? Ik weet nog niet aan wie ik m ga geven, maar dat komt vast goed.

En dan nog even een fotootje van de poppies die ik aan t breien ben. Het zijn misschien niet de kleuren die je in eerste instantie bij elkaar zou leggen maar ze passen heel goed bij een stofje die ik hier heb.
Dat was t weer voor deze week! Enne: mn webwinkel is open en er zitten nieuwe producten in de koopjeshoek, leuk voor de feestdagen. Neem gerust een kijkje!

Tot volgende week.
Vlinder-groetjes,
Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten