donderdag 20 oktober 2011

Week 41 Kerstsferen in de herfst

Het nieuwe boek van Eline Pellinkhof, Elines Winterhuis is nu verkrijgbaar! Omdat ik het eerste boek ook zo gaaf vond, heb ik hem gelijk gehaald.

Omdat ik een samenwerking heb met Holland Stoffenhuis (Prins Hendrikkade 93/94 in Katwijk) heb ik Wim (de eigenaar) beloofd een aantal voorbeelden te maken.

Ik heb gekozen voor de stof Let it snow. Maar ook Pale Pastels en Happy & Bright zijn zeker aanraders. Het boek en de stoffen zijn overigens allemaal verkrijgbaar bij Holland Stoffenhuis.


Handig aan de stoffen van Eline is dat er verschillende panelen stof in 1 meter zijn gezet. Je hoeft dus niet heel veel stofjes te kopen. Je koopt 1 stuk en dan heb je diverse prints en leuke figuurtjes

Ik ben bezig met de kersthangertjes en een tas. Hierbij de foto's van de projecten in wording. Ik redde het niet om ze dit weekend al af te hebben dus volgend weekend het resultaat!

Tot volgende week!

Vlinder-groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten