donderdag 16 februari 2012

Week 7 Holland Stoffenhuis 1 jaar!

Hoera er is er 1-tje jarig! Holland Stoffenhuis bestond op 1 februari precies 1 jaar en dat wilden we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Dus in ieder geval een 'dikke vette' 1 gemaakt.
Met leuk bolletjesband aan de zijkanten.  
 En een bijpassende slinger met hiep hiep hoera.
 En nog even samen op de foto omdat dat zo lekker feestelijk staat.
Kijk en hier hangen de 1 en de slinger boven de balie in Holland Stoffenhuis.
En ik heb ook de etalages gedaan. De kwaliteit van de foto's is wat wazig maar dat komt omdat ik door de ruit moest fotograferen. Een cupcakestandaard met allemaal stoffen en vilten hartjes maakt het gelijk gezellig!
En in de winkel ook nog 1 vlaggenlijnen. Een meisjes met roze, rood, oranje en wit. En natuurlijk ook een jongensversie met grijs en blauw.




Aangezien ik afgelopen zondag vergeten ben te bloggen, houd ik deze even kort. Zondag weer nieuwe foto's en erg leuke, als ik het zelf mag zeggen!

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten