zondag 26 februari 2012

Week 9 in paassferen


Vorige week was ik in roze sferen en nu in paassferen. Ik zag in allerlei winkels weer kipjes, kuikentjes en eieren en toen moest ik denken aan Bella Boo van Melly and Me. Zij hebben hele gave patronen van knuffelbeesten en ook 2 boeken.

Omdat ik geel echt bij pasen vind horen, een gele Bella Boo...

Om het felle geel een beetje te neutraliseren... een grijze Bella Boo... 
En een paarse Bella Boo! Ik kon het niet laten, paars vind ik leuk in combinatie met geel voor pasen.
I n het eerste boek van Melly and Me vind je Bella Boo die dus ook perfect dienst doet als paashaas! Ik ben echt wel weer toe aan de lente en aan zomerse kleuren dus heb ik Bella Boo in geel, paars en grijs gemaakt.

Ze komen in de etalage van Holland Stoffenhuis, maar ik wil ook nog een paar andere paas-dingen maken... 

En bij Holland Stoffenhuis zijn de nieuwe Stenzo stoffen binnen! Als voorbeeld voor in de winkels heb ik twee memoborden gemaakt. Deze voor jongens met een stof in grijs, zwart, ecru en wit met auto's en verkeersborden. Superstoere stof voor jongens en dat werd, wat mij betreft wel tijd! Lastig hoor, stoffen voor jongens zijn bijna niet te krijgen hier in de omgeving.

En ook een supermooie stof met rozen en klaprozen op een grijze achtergrond. Daar hoort ook een mooi memobord bij! Ik heb trouwens gebruik gemaakt van lint met een ruitje en dit bord is nog niet klaar. Ik heb er nl. geen knoopjes opgemaakt want Holland Stoffenhuis Leiden krijgt binnenkort ook brads en die willen we graag op dit bord gaan gebruiken. Dus deze wordt later nog afgemaakt door Jannie of Nick van Holland Stoffenhuis.




Dat is het eigenlijk wel weer voor deze week. Ik wens je heel veel creativiteit toe deze week!

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten