vrijdag 24 mei 2013

Nieuw: Haarspeldjes


Nieuw bij Vlinder.biz: haarspeldjes. Ik had al op facebook laten zien dat ik daarmee bezig was, en erg leuke reacties gekregen. Het is een leuk werkje dus ik denk dat er nog meer gaan volgen. Ze zijn € 3.95 per setje van 2 en 5.5 cm lang.

Boven ze je alle 36 speldjes die ik gemaakt heb. Ze zijn met vele dus ik heb er maar een paar in detail hier op de blog gezet. Maar als je naar de webshop gaat, kun je ze allemaal bewonderen ;-).  Zoals deze met sterretjes.  
 Of met 'gepofte' hartjes en een strike.
Strikjes, omdat ik die altijd leuk vind...
 Roosjes met een klein blaadje van vilt.
Of alleen met stof, omdat het stofje gewoon zo'n leuke print heeft dat het zonde is om die verstoppen!










En ik had vakantie deze week dus er volgen nog meer leuke blogjes met nieuwe producten, aanvullingen en cadeautjes. 

Vlindergroetjes, 
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten