maandag 6 mei 2013

Uiltjes, uiltjes en nog eens uiltjes

 Ik heb even aan bandwerk gedaan. 7 meisjesuiltjes....
... en 7 jongensuiltjes. Het was even een klus maar wat zijn ze leuk! 

Ik heb er al een heel aantal verkocht maar er zijn er ook nog die nog een nieuw vriendje of vriendinnetje zoeken. 








 Zoals deze in beige met kleine bloemetjes in lichtroze en heel zachtblauw.









 
 Of deze in oilily-stijl! Herken je het stofje nog van mn vorige blog? Ik vond het stofje te leuk om er alleen een jurkje van te maken.








 Of deze muziekuil in beige wafeltjesstof gecombineerd  met aquablauw met sterren katoen.  









En deze stoere bink. Met sterren stof in wit, groen, rood, aqua en rood. Vrolijk toch?










Hieronder ook even degene die verkocht zijn, ze zijn te leuk om niet te laten zien!

 Grijs met rood...
 ...wit met roze...

...hartjes in roze, oranje, mint en rood...

...beige met mintgroen...










... en aqua en grijs. Een combi die ik vaker gemaakt heb, maar die ik leuk blijf vinden!

En ook al heb ik er al vele gemaakt, ze blijven leuk! Elke keer zijn ze weer anders en ik ben ze nog lang niet zat. Op naar de volgende tientallen???

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten