vrijdag 19 september 2014

Sophie in pastel

 Ik mailde met de toekomstige mamma, twee dromenvangers in lichtroze, wit en lichtgrijs. Ze moesten komen aan weerskanten van het raam in de toekomstige babykamer. 
 Na wat stofvoorstellen en een foto van bandjes/kantjes etc. mocht ik beginnen en heb ik hartjes gemaakt. En alle hartjes anders versierd. Bandjes, kantjes, kleinere hartjes etc. 
 En omdat het mooi weer was, heb ik ze even buiten tegen de schutting gehangen, leek te net alsof ik ook onwijs hip ben met sloophout... maar hip is het niet hoor, gewoon een oud tuinhek ;-) 
 Hier zie je dus de verschillende hartjes. Met bandjes, kantjes, gerafeld etc. Leuk he? Die mix maken en het bepalen van wat je maakt, vind ik echt het leukste. 
 En er moest ook een slinger komen met de naam van Sophie, passend bij de dromenvangers
Kijk hier zie je de slinger wat beter. Deze heb ik wat rustiger gehouden zodat je Sophie haar naam, goed kunt lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten