maandag 29 augustus 2016

Cadeaupakketten


Nadat het me gelukt was om een super leuke nieuwe baan te vinden, moest ik ook even nadenken over Vlinderbiz. Ga ik dit er gewoon naast doen of stop ik? Maar ik werk 3.5 dag op school en het is zo leuk om mensen blij te maken met de artikelen die ik kan maken, dat ik toch besloten heb om door te gaan. 

Ook heb ik nagedacht over mijn producten, wil ik alles blijven doen? In ieder geval wil ik meer op voorraad hebben. Nu maakte ik veel dingen op bestelling, maar dan ben ik ook gebonden aan de kleuren die de klant wil. Snap ik helemaal, ook niet erg maar ik heb zelf ook gave combi's in mijn hoofd die ik graag wil maken. Dus dat is wel de afgelopen periode veel heb gedaan. 

Een van de dingen die me ook opvielen was dat er veel mensen zijn die gewoon een kraamcadeau zoeken en hier niet teveel tijd aan kwijt willen zijn. Een leuk pakket in een bepaalde kleur voor als ze op visite gaan. En dat is echt leuk om te doen. Ik heb heerlijk tussen mijn eigen stofjes gezocht en bedacht wat er bijvoorbeeld in een pakket zou kunnen. 




Ik heb de cadeaupakketten ingedeeld in verschillende categorieën op basis van de prijs. Zo kun je je eigen budget bepalen en daar een passend pakket voor kiezen. De eerste pakketjes die ik gemaakt heb, bestaan uit:
- broekje (maat 56/62)
- kwijlie
- konijnenoortjes
Koop je dit normaal los dan is het € 18.85 maar omdat het nu pakketjes zijn, is de prijs natuurlijk goedkoper; 1 pakket is nu € 15.00. 

Voor mij superleuk om te maken omdat ik zelf kan combineren met stofjes en voor de gevers leuk dat ze een set kunnen geven waar de ontvangers (hopelijk) blij mee zijn. 
Benieuwd welke je kunt krijgen? Kijk dan hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten