zondag 28 augustus 2016

Nieuwe baan


Wow, wat is er veel gebeurd de afgelopen maanden. Waaronder een nieuwe baan en afscheid nemen van werken in de stoffenwinkel. 

Je denkt dat dat het leukste is wat er is, en het is ook superleuk! Je ziet de nieuwste stofjes binnenkomen, mag allerlei leuke combinatie maken voor klanten en iedere dag praten over je grootste hobby. Maar heel eerlijk ik miste het werken met mijn hoofd en financieel is werken in een winkel ook niet de meest handige beslissing geweest. Dus met, een beetje pijn in mijn hart, toch dit besluit moeten nemen.    

Uiteraard kon ik niet weggaan zonder iets achter te laten voor mijn collega's. Ik heb er wel even over na moeten denken maar ik heb speldenkussens gemaakt. Ze naaien tenslotte allemaal en iedereen heeft er natuurlijk vast al een... maar dan niet een gepersonaliseerde met hun namen erop. Het is maar een kleinigheidje maar aan de reacties te zien, konden ze het wel waarderen. 



Voor ik bij de stoffenwinkel begon was ik marketing & communicatiemedewerker en datzelfde ga ik nu weer doen. Alleen nu op mijn eigen middelbare school. Ik ben net begonnen en het is zo leuk om dan al die pubers daar rond te zien lopen en terug te denken aan je eigen schooltijd. Het werk zelf is ook heel erg leuk. Ik zit nu middenin het (af)maken van de schoolgids en het wervingsmateriaal. Moet zeggen dat mijn komst echt super voorbereid is en dat er veel werk ligt maar doordat ze het goed voorbereid hebben, voelt het niet als een wagonlading. Moet wel zeggen dat ik er wel erg aan moet wennen dat de school dus om 17.00 dicht gaat en dat ik dan dus uit het pand wordt gezet ;-)

Een nieuwe uitdaging waar ik echt heel veel zin in heb. En vlinder blijf ik doen hoor, dus je ziet hier zeker nog veel maaksels voorbij komen! 

Vlinder groetjes, 
Ilse 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten