dinsdag 11 juli 2017

Verjaardagen

Ah oo.... ik vond nog oude foto's op mn pc van vorig jaar zomer... ik was ze helemaal vergeten maar wil ze toch nog even delen. Mn achternichtje was jarig en weet dat ik zelf dingen maak dus elk jaar verzint ze iets wat ik mag maken. Deze keer was het echt schattig want ze wilde voor haar pop een handdoek. Pop ging nl. vaak mee zwemmen in het badje in de tuin en had geen mooie handdoek want die van mamma waren niet zo leuk... Tja wat breng je daar nou tegenin? 

Ik naar de stoffenwinkel maar ook daar niet echt leuke badstof. En ik wilde wel echt badstof gebruiken. Natuurlijk kon ik een knalkleurtje nemen maar wilde liever iets met een printje. Toen liep ik in de Zeeman een leuk strandlaken tegen t lijf met allemaal ijsje erop. Dat was het, je hoeft niet altijd stof te kopen bij de stoffenwinkel, je kunt ook altijd iets verknippen en daar iets anders van maken. Dus zo gezegd zo gedaan. Pop heeft nu twee handdoekjes en van de restjes heb ik nog washandjes gemaakt. En zie je dat kleine ijsje erboven op liggen?Dat is een lipgloss, dat maakt het cadeautje helemaal af. 


En mamma was ook jarig geweest en vond mijn strandtassen zo leuk. Dus ik heb voor haar nog een strandtas gepimpt. Kon gelijk mee naar dezelfde verjaardag. Cadeautjes zelf maken is erg leuk als ze er zo blij mee zijn! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten