zondag 20 november 2011

Week 46 Brrr

Brrr, koud maar wel mooi weer om veel te maken! Weten jullie nog dat ik de tas uit Eline's Winterhuis heb gemaakt?  Toen ik erover blogde was Debby zo enthousiast dat ze ook zo'n tas wilde, maar dan als luiertas. Tja dat vergt wel wat aanpassingen. Dus heb ik drie vakjes op de voorkant gemaakt.
En een sluiting aan de bovenzijde, toch wel handig als er veel in zit! Oh en er zit ook nog een zakje met rits aan de binnenzijde.
Ik heb de tas versierd met de figuurtjes uit de lijn van Eline. En op sommige plekken deze vastgezet met kleine rocaille-kraaltjes als extraatje.
Ook heb ik er een sleutelhanger aangemaakt met zo'n leuk uiltje, ik kon het niet laten!
En omdat je niet altijd maar een tas als luiertas wilt gebruiken omdat je naast mamma ook gewoon een mooie vrouw bent... een luiermapje! Dan kun je die er zo uithalen en de tas als gewone tas gebruiken.
Ook had ik nog een bestelling voor een sjaal. Lekker beetje grof in grijs met gaten zoals je nu ook in de winkels ziet. Maar wel een stuk goedkoper natuurlijk...
En de mamma van Mirne vroeg of ik de stof met de vlindertjes nog had: ja die had ik nog net voldoende voor deze leuke vlaggenlijn. Niet helemaal meisje-meisje maar juist een beetje stoer met roze en groen. Laat de verjaardag van Mirne maar beginnen! 







En dat is het weer voor deze week! 

Vlindergroetjes, 
Ilse 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten