zondag 10 juli 2011

Week 27 - visite!

Dit weekend had ik visite! Mara kwam logeren en had zich er al heel lang op verheugd want ze wilde graag een hartjesslinger maken voor op haar nieuwe kamer. Samen naar de stofjeswinkel geweest waar ze zelf haar stofjes heeft uitgezocht. Natuurlijk was de roze stof met hartjes direct favoriet! 

Daarna zijn we heerlijk aan de slag gegaan, de hartjes en letters heeft ze zelf uitgeknipt maar ze vond het toch wel erg lang duren ;-). Ik heb dus maar haar slinger afgemaakt en nog wat hartjes, vogeltjes en vogelhuisjes. Deze komen straks aan een tak te hangen ter decoratie in haar nieuwe kamer. En wat ze niet weet: er wordt nog meer gemaakt... Ik weet t zeker: het word een paleisje voor een klein prinsesje!  
Ook nog even een bestelling afgemaakt. Een handig luiermapje waar aan de binnenkant luiers en verschoondoekjes passen en een bijpassende speenkoord. Oh en ik heb de poppies in elkaar gezet die ik vorige week gebreid heb. Ze zijn nu al verkrijgbaar in de webshop!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten