dinsdag 19 juli 2011

Week 28 - eindelijk tijd voor een projectje!

Ik heb vaak een boel ideeen in mn hoofd die ik het liefst gelijk zou uitwerken... maar ja dat gaat niet altijd. Dit weekend had ik echter wel wat tijd, dus ik heb snel mn bestellingen afgemaakt, waaronder deze vlaggenlijn in Holland-stijl voor de pasgeboren Ezra. Ik weet dat het hollandse thema al een beetje uitgemolken is, maar toch word ik er nog altijd blij van!
En toen had ik eindelijk tijd voor een projectje! Weet je nog dat ik vorige week een loge had? Ze weet het niet, maar haar moeder heeft me gevraagd nog wat dingen voor Mara's nieuwe kamer te maken. Hieronder detail foto's van work in progress! Gezellig toch met al die kleurtjes? Hoop ze volgende weekend af te hebben, ben nl. reuze benieuwd hoe Mara's het vindt...
Oh en had ik al verteld dat er iets heel leuks aan zit te komen? Hoop er volgende week meer over te kunnen vertellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten