zondag 31 juli 2011

Week 30 - Druk weekendje

Het is zondagavond en t weekend is weer voorbij, helaas. Ik had een heel erg druk weekend maar heb toch nog even tijd gevonden om een paar dingen te doen. Zonder crea bezig zijn kan ik eigenlijk niet en er gaat dus ook bijna nooit een weekend voorbij dat ik echt niets doe...

Zo heb ik t rokje voor Julia verder afgemaakt. Zo'n mooi randje aan de onderkant gemaakt met kant en de onderrok van tule schiet nu ook op. Alleen nog de bovenkant eropzetten en het elastiek erin en dan is het rokje af. Ben benieuwd wat Julia ervan vindt (en eigenlijk ben ik nog benieuwder hoe haar moeder m vindt!)

Had ik al verteld dat ik in september 30 word? Ik vier t eigenlijk nooit echt, maar tja aangezien 30 een hele leeftijd is en iedereen er zo gewichtig over doet... toch  maar een klein feestje! De voorbereidingen zijn in volle gang, alleen allemaal 'halve' projectjes die ik nog niet kan laten zien. Maar deze broche, die ik voor mezelf gemaakt heb, wil ik je niet onthouden! Kun je gelijk zien welke kleuren op mijn verjaardagsfeestje centraal staan ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten