zondag 18 maart 2012

Week 12 Dag 1

Oke.... omdat ik zo laks was met mn blog bijhouden, heb ik mezelf een goal gesteld voor de komende week: in 7 dagen minimaal 5 projecten (af)maken.

Omdat het niet lukte om gelijk te bloggen (tja dat was ook de reden voor deze uitdaging), begin ik met vrijdag 16 maart: dag 1...

Het dochtertje van mn vriendin wordt 1 jaar, yeah! Dus een schattig rokje gemaakt van jersey. Het is overigens patroon Roos 4004A.
Maar dat is natuurlijk nog niet genoeg om te geven... Dus heb ik nog even iets uit uitgeprobeerd. Ik heb dit patroon gebruikt en een onwijs leuke opbergzak gemaakt.  Deze had ik overigens al gemaakt hoor, moest alleen nog sluitingen erop maken, maar ja afmaken mocht ook in mijn spelregels ;-)
Met een stuk plastic tafelzeil zodat je kunt zien wat erin zit. Handig met opruimen! En natuurlijk moet er dan ook iets in, omdat stofjes niet gratis zijn en kindercadeautjes ook niet een vermogen hoeven te kosten, ben ik langs de kringloopwinkel gegaan. Supergave blokkenboerderij met diertjes! Staat gelijk leuk zo toch?
En omdat ik het niet kon laten, heb ik ook nog 2 extra opbergboxen gemaakt. Deze zijn wel een maatje kleiner en van die supergave stof met wafels. Alle stoffen en materialen komen overigens van Holland Stoffenhuis.

Dit voor nu! Benieuwd wat ik zaterdag gemaakt heb? Kijk morgen!
Vlindergroetjes
Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten