woensdag 21 maart 2012

Week 12 Dag 4

Maandag 19 maart, dag 4 van mn uitdaging en ook deze dag is het gelukt. Ik zag dit stofje bij Holland Stoffenhuis en ik werd er zo blij van, dat ik het moest kopen. Ik had ook al helemaal in mn hoofd wat voor soort jurkje ik wilde maken, maar ja vind het patroon dan maar eens...
Uiteindelijk allemaal knippies en bizzkids doorbladeren en daar was het model in bizzkids zomer 2004, model 2609. Ik heb wel wat wijzigingen aangebracht want ik heb het jurkje helemaal gevoerd omdat de stof toch wel doorscheen.
Toen hij helemaal af was, dacht ik wel: hij is wel erg breed voor een maatje 92 dus heb ik geen knoopsgaten gemaakt maar gewoon de knoopjes vastgezet met losse steekjes.
En zeg nou zelf: die stof geeft je toch een Lentegevoel???










Dit was dag 4,  nu alleen dag 5 nog, de uitdaging moet dus zeker lukken! En dan te bedenken dat ik ook nog foto's heb van wat projectjes die al af waren voor mn uitdaging...

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten