maandag 19 maart 2012

Week 12 Dag 2

Ja wie wat belooft... dus daar is de tweede dag: zaterdag 17 maart...

Ik was vrijdag weer bij UP geweest en daar had ik beloofd nog wat artikelen voor te maken. Een van die artikelen was een gehaakt dekentje voor in de wandelwagen. Hij was bijna klaar, alleen het sierrandje moest nog af, tja dat paste wel in mn uitdaging!
Ze wilden graag een neutraal kleurtje dus het is een combi geworden van grijs, wit en geel. Vrolijk voor de zomer en de juiste kleuren voor pasen toch?
Had ik al verteld wat UP is? Het is een winkeltje van de gemeente Den Haag waar werkzoekenden de kans krijgen om te leren om in een winkel te staan. En ze hebben daar erg leuke producten, waaronder die van Vlinder!
En het is een groot pand waar UP gevestigd is, dus een paar borden die de weg wijzen, zijn wel handig. Het is overigens op de Binckhorstlaan 119 en Den Haag en jij kunt daar ook gewoon binnenlopen!
Op de eerste etage naar links en direct naar rechts. Maar binnenkort zijn deze leuke memo-wegwijs-borden daar te vinden zodat je UP zo kunt vinden! Deze heb ik zaterdag gemaakt, geborduurt, geknipt en rondom een canvasdoekje. Ze zijn 30x30 cm groot.







Heb ik weer leuk gemaakt zaterdag toch? Morgen de update van wat ik zondag gemaakt heb en dan zit ik dus al op 3 van de 5, mn voornemen gaat wel lukken!

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten