dinsdag 5 maart 2013

Tweeling geboren!

Naast mijn baan en mijn webshop heb ik ook nog een vrijwilligersbaan. Bij de jeugdclubs van de kerk. In Rijnsburg is deze heel erg groot. Er zitten meer dan 220 kinderen! Elk jaar gaan we ook op kamp met 180 kinderen. Misschien schrijf ik daar later nog wel een keertje over. (als er iemand een idee heeft voor mijn bonte-avond-outfit goed-fout-stijl hoor ik het graag!)
Maar 1 iemand van de leiding en een iemand van keukenploeg hebben twee hele mooie jongens gekregen. Dave en Vince. We geven altijd een klein cadeautje (bijvoorbeeld het boekje 'keesje het lieveheersbeestje' van Marieke ten Berge, echt een aanrader!) maar ik kon het niet laten er nog iets bij te maken.

Dus twee slabbetjes zodat iedereen kan zijn hoe speciaal deze mooi jongetjes zijn.

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten