dinsdag 19 maart 2013

Work in progress

Je hoort weleens dat mensen met meerdere projecten tegelijk bezig zijn... 1 of 2... maar ik maak het nu wel heel bont, het zijn er 9 en ik moet zeggen dat ik dan de haakprojecten nog niet meegeteld heb... oeps! 

Dit wordt superleuk jurkje, schiet al aardig op.  
Maar ja als je er twee tegelijk maakt dan gaat het toch minder hard. Telkens de kleurtjes garen wisselen, maakt het niet sneller. Maar het resultaat mag er nu al zijn, ben er superblij mee en eigenlijk ook wel errug trots...  
Voor een bestelling is er een dromenvanger in de maak. Alles geknipt,  nu nog de letters erop, de sterren stikken en vullen en hij is weer klaar.
Bij diezelfde bestelling hoort ook een muziekuiltje. In dezelfde kleurtjes uiteraard. Nu maar hopen dat de kleine (en de pappa en mamma)er straks heel blij mee is.  
Toen zag ik opeens deze combinatie voor me... en toen kon ik het nie laten om tegelijk nog een muziekuiltje te maken. Binnenkort dus in de webshop!  
Dit wordt een cadeautje, altijd leuk. Nu maar hopen dat de mamma niet meeleest want ik ben bang dat ze dan weet wat er binnenkort in de brievenbus ligt ;-)  
Nog een cadeautje, een vlaggenlijntje in grijs met witte stipjes. Alles geknipt en gestikt. Nu nog omdraaien en dan aan t bandje.  
Dit is een jurkje voor mezelf. Eindelijk eens tijd voor mezelf gemaakt. Alleen de zoom moet er nog in. Hij is zelfs al afgespeld maar door al die projectjes blijft het dus liggen om hem even te stikken.  
En dan het laatste en negende projectje. Hier ben ik nog niet aan begonnen maar ligt wel klaar want hij moet voor het einde van de maand af zijn. Wordt een rokje voor een speciaal feestje.









Ben dus druk bezig. Binnenkort zal ik ze ook even bloggen als ze af zijn, wel zo leuk toch?

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten