zondag 1 januari 2012

Week 1 Een gezond, liefdevol en creatief 2012 gewenst!

Ten eerste natuurlijk: De beste wensen voor 2012, dat er maar zoveel mogelijk wensen van iedereen uit mogen komen!

Mn eerste projectje wat ik graag af wilde maken is dit jurkje. Het is een modelletje van Bizzkids (3008) en een stofje met een bijtjes, bloemetjes en vlindertjes.
Het jurkje heb ik pas in april nodig, maar ik vond het patroontje zo leuk en wilde hem graag proberen dus beide even gecombineerd. 
Ik had het mezelf wel weer lastig gemaakt, want het is eigenlijk een patroon voor een jersey-stof. Heb dus even moeten puzzelen maar het is gelukt. Ik vind vooral dat strikje zo leuk...
Deze week ook veel geholpen bij de stofwinkel, onder andere door een paar voorbeelden te maken. Waaronder dit sjaaltje. Het is hier al een hype, sjaaltjes die je breid van 1 bol wol. Nu is dit niet de leukste kleur, maar de andere willen ze natuurlijk verkopen dus heb ik een wat minder populaire kleur gemaakt. Maar moet zeggen dat toen hij af was, ik hem toch ook wel erg leuk vond.
Op de valreep ook nog een bestelling voor een luiermapje. In roze en rood voor  Madelief. Ik denk dat de mamma van Madelief hier zeker blij mee gaat zijn!
Tot slot ook nog even een foto van de wolhoek van Holland Stoffenhuis. We hebben hard gewerkt, opgeruimd en opnieuw ingedeeld en het resultaat mag er zeker zijn. Benieuwd naar Holland Stoffenhuis? Komt gerust een keertje langs: Prins Hendrikkade 93/94 in Katwijk. 
Dit over het laatste weekje van 2011, op naar de komende weken in 2012. Ik wens iedereen natuurlijk ook een creatief jaar toe! 
Vlinder-groetjes, 
Ilse 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten