maandag 23 januari 2012

Week 4 Aan de haak!

Deze week veel gedaan, maar veel cadeautjes die door de bestellers nog niet zijn bezorgd dus tja... die kan ik nog niet laten zien.
Maar wel deze leuke hartjes. Ik vond het patroon hier en wil ze gaan gebruiken als decoratie. Leuk werkje voor de tv!
Voor een ander cadeautje heb ik deze leuke bloemen gehaakt. Het patroon vond ik hier. Het patroon is overigens wel in het duits... Haken gaat me goed af, maar zelf een patroon maken, daar heb ik nog geen geduld voor dus voorlopig nog even heerlijk kijken en gebruik maken van andere blogs.
Dit wordt wel een eigen projectje... de onderkant is bijna af en de sterren wil ik erop maken. Ik weet alleen nog niet zeker of ik het niet te 'meisjes-achtig' vind.  
Als laatste nog een sneakpeak van de vilten vlaggen die ik gemaakt heb. De naam kan ik nog niet bekend maken want dan is de verrassing eraf! Maar hij is erg leuk. Volgende week de foto met alle vlaggen!
Dat was het weer voor deze week, volgende week veel foto's want dan zijn er een paar cadeautjes bezorgd die ik kan laten zien. Met die projectjes ben ik veel bezig geweest dus erg leuk dat ik ze eindelijk kan laten zien!

Vlinder-groetjes,
Ilse



Geen opmerkingen:

Een reactie posten