zondag 15 januari 2012

Week 3 van alles!

Deze week was echt een mix van allerlei kleuren en materialen. Ik wilde graag mn tas afmaken (zie mn vorige blog) maar er kwamen wat werkzaamheden tussendoor, dus dat toch eerst maar gedaan). Ten eerste een bestelling voor Isabella.
Een luiermapje (voor mamma's, erg handig: er kunnen luiers en doekjes in, en past in bijna elke tas! Geen luiertas meer nodig.)
En een speenkoord, altijd makkelijk. Die speentjes zijn natuurlijk snel kwijt maar met zo'n koordje blijf hij vastzitten aan de kleding (of aan de wagen, net waar je clip aan vastmaakt). 
Voor Holland Stoffenhuis heb ik deze leuke sjaal gehaakt. Het zijn granny squares en de wol is echt fantastisch van kleur. Op de foto zie je het niet zo heel goed, maar het is dus een wol uit allerlei kleuren blauw, grijs en zwart en dat hoef je dus niet zelf te bedenken, de wol is van zichzelf zo gekleurd! Voor 1 sjaal heb je 5 bollen nodig van: Katia Darling. Ik heb hier kleurnummer 206 gebruikt maar er zijn verschillende kleurcombinaties.
En er is in mijn vriendenkring bijna weer een klein meisje jarig. Ze wordt pas 1 dus ik dacht dat iets van tricot-stof dan wel erg lekker zit. Ik heb voor deze combinatie gekozen. Nu het patroon nog!








Dit voor deze week, tot volgende week!

Vlinder-groetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten