woensdag 11 januari 2012

week 2 Tas in de maak voor mezelf

Beetje late blog (streven is om het elke zondag te doen) maar het systeem wilde mn foto's niet laten zien, tja dan maar beter laat dan nooit toch?

Er is weer een heel klein lief meisje geboren en ze heet Lize. Lize's moeder had een schattig uiltje besteld in deze kleurtjes en als kraamcadeautje kon ik het dus niet laten om een naamslinger te maken.  In dezelfde stofjes uiteraard!
En waarom ik zondag mn blog niet kon doen? Nou omdat ik bedacht had dat ik op wilde ruimen. En ja: ook mn stofjesbakken. Het was echt een hele klus maar nu zijn ze allemaal opgevouwen in dezelfde maat en liggen ze netjes op stapels. Ook al duurde het lang, ik was zo blij!
En dan dit weekend... ik heb hier nog genoeg projectjes liggen die bijna af zijn maar nog niet helemaal... tja dat lag dus op de planning voor afgelopen weekend. Maar daar had ik geen zin in. En nu had ik nog het patroontje El Porto van Farbenmix liggen...
Dus ik heb even aan mezelf gedacht! Ik ben al een heel eind maar doordat het allemaal bandjes, kantjes en kleine details heeft (tenminste daar heb ik voor gekozen) is hij nog niet af.
Hiernaast dus even drie fotootjes van details van de tas. Ik hoop dat hij volgende week af is en ik hem in gebruik kan nemen!
Tot volgende week!
Vlinder-groetjes,
Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten