zondag 1 april 2012

Week 13 Stoer voor Xavi

In mijn omgeving heb ik veel kleine vriendinnetjes maar niet zoveel kleine vriendjes... Maar eentje heb ik wel: Xavi! Hij is heel stoer, net 1 geworden en heeft een nieuwe kamer (dat heb je als je ouders een nieuw huis kopen ;-)) 

Omdat ik wist dat hij een kamer had met paars, heb ik dit gave schilderij voor zijn verjaardag gemaakt. Het zijn 4 kleinere schilderijtjes omspannen met stof en gedecoreerd met vilten letter-iconen.  
Vervolgens zijn de 4 kleine doekjes op een groter doek vastgemaakt. Het grote doek is eerst omspannen met een zilveren stof. Je ziet het alleen de kleuren niet zo goed op de foto's (blijft lastig met zilver). Maar neem van mij aan, hij is echt heel gaaf geworden!

Xavi's mamma is ook heel erg creatief, dus mocht ze er een memobord van willen maken, dan kan ze dat zeker nog doen!




Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten