maandag 9 april 2012

Week 14 in roze sferen

Een tijdje geleden was ik in roze sferen, een aantal bestellingen in roze, wit en grijs. Toen had ik geen tijd om de foto's te bewerken maar omdat ik dat nu wel heb en ze zo leuk vind, deel ik ze deze week met jullie!

Een vilten vlaggenlijn voor bibi. De ouders, zussen en broer van Bibi zijn pas verhuisd en het hele huis is in grijstinten, maar omdat het toch een meid is, wel roze erbij! Tja dat kan geregeld worden.
Hij is overigens dubbel gemaakt dus hij kan door de hele kamer gehangen worden en dan nog is zichtbaar hoe dit mooie meisje heet.




En dan nog een slinger voor ChloƩ. In roze en wit.


En om het kamertje nog een beetje op te fleuren ook nog een paar vogeltjes om op te hangen. Aan een tak, of aan de kastdeur, of aan de kommode, of aan een kapstok... Genoeg mogelijkheden als het kamertje nog unisex is ingericht.


Zijn ze niet schattig zo met zn vieren? twee grote en twee kleine vogeltjes.
En omdat ik zo blij werd van de foto's (met name door dit grijze weer) deel ik ze deze tweede paasdag met jullie!

Vlindergroetjes,
Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten