vrijdag 20 april 2012

Week 16 - Soms zit het even mee!

Ik ging naar de kringloopwinkel... en ik zag... dit gave poppenwagentjes! De stof helemaal gelig (oke dat zie je niet op de foto maar neem dat maar van mij aan). Maar was was het een leuk prijsje.
Ik ging dus overstag en nu staat hij hier stoffig te zijn. Nee hoor, ik ga hem pimpen, denk aan een broderiestofje en rode roosjes. Dan word je vast verliefd als hij af is. Nu nog besluiten of ik m iemand cadeau ga doen of ga verkopen. mmm lastig.
En vandaag is t knopenvrijdag. Wat vind ik dat toch een rotklusje: knopen aanzetten. Terwijl het zo snel resultaat geeft!

Ten eerste 6 knoopjes voor een slaapzak (later de uitgebreide foto's)
Een knoopje op een jasje die ik in de uitverkoop voor heel weinig heb kunnen kopen omdat t knoopje gewoon op een verkeerde plek zat.
Drie knoopjes op dit schattige jurkje die ik aan t maken ben op mijn naailes bij t scheve steekje. Als hij af is, uiteraard een foto van de hele jurk en misschien wel met model...
En als laatste nog een drukknoopje op dit jurkje. Eindelijk gepast op de jarige voor wie het jurkje is en hij stond echt te leuk!










Nou dat viel toch best mee die knoopjes aanzetten... 3 projecten die daardoor nu af zijn en eentje waar alleen nog een zoompje in moet. Tja dat is toch wel leuk werken hoor. Geloof dat ik mn mening moet herzien en het voortaan niet op moet sparen maar gewoon moet doen. Hoe sneller ik het echte resultaat zie!

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten